Zpracování objednávky

Každá objednávka prochází rychlým procesem zpracování. Tentýž den nebo den následující je již předána na sklad, kde je pečlivě zabalena a připraven a k expedici.  V případě jakýchkoliv nesrovnalostí v objednávce Vás obratem informujeme, abychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti.

Proces balení a expedice

Jelikož disponujeme velkokapacitními sklady, máme kompletně nabízený sortiment okamžitě k dispozici. V případě, že zboží není aktuálně přítomné na expedičním skladě, je do druhého dne naskladněno. O případném delším časovém prodlení ve vyřízení objednávky Vás vždy informujeme.

Platba

Aktuálně máte na výběr ze dvou možností plaby  – standardně dobírkou (platíte v hotovosti při převzetí zásilky) nebo také on-line platbou, prostřednictvím platební karty nebo standardním převodem na náš účet. Platit můžete také přes GOPAY účet.

Doprava

Pro přepravu zásilek využíváme v současné době služeb České pošty a PPL.

Česká pošta Vám doručí zboží až do domu (nebo do zaměstnání) obvykle do druhého dne od expedice zásilky z našeho skladu. Po předání zásilky přepravci obdržíte od České pošty e-mail s informací o přijetí zásilky, předběžné informace o doručování a také podací číslo Vaší zásilky. Na základě tohoto čísla můžete sledovat průběh doručování zásilky s Vaší objednávkou. Pokud nebudete v době doručování zastiženi, bude Vaše zásilka uložena na Vaší poště po dobu následujících 7 pracovních dní.

Zásilku si také můžete rovnou nechat zaslat na poštu, pokud Vám bude vyzvednutí zásilky tímto způsobem více vyhovovat. Poštu, kam si budete přát zásilku zaslat, si vždy volíte v pokladně v průběhu objednávky.

Balíkovna je nový standard obsluhy služeb na poštách

Jedná se o speciálně označené přepážky na poštách a depech

Prioritně obsluhují vybrané služby:

  • Výdej zásilek Do balíkovny
  • Výdej balíkových zásilek s načteným čárovým kódem přes vyvolávací systém
  • Podání balíků s předvyplněnými daty online pro služby Balík Komplet, Odvoz zboží a Vrácení zboží, ostatní balíky s předvyplněnými podacími daty

Pro vyzvednutí prioritních služeb můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce

Na této přepážce lze zaplatit za dobírku platební kartou

Na Balíkovně si můžete vyzvednout Balík Do balíkovny na základě jména a kódu pro vyzvednutí zásilky. Pro tento typ zásilky není potřeba předkládat doklad totožnosti, proto si ji může vyzvednout i třetí osoba.

Aktuálně Česká pošta nabízí více jak 120 výdejních míst

Seznam Balíkoven naleznete, zde nebo na webových stránkách České pošty

Přepážka na poště, která je vizuálně odlišená od ostatních.

  • Hodnota objednávky
  • do 498 Kč
  • nad 499 Kč
  • nad 699 Kč
  • Česká pošta – Balík do ruky
  • 69 Kč
  • Zdarma
  • Zdarma
  • Česká pošta – Balík na poštu
  • 59 Kč
  • Zdarma
  • Zdarma
  • Česká pošta – Balíkovna
  • 49 Kč
  • Zdarma
  • Zdarma
  • PPL
  • 79 Kč
  • 79 Kč
  • Zdarma

PPL Vám doručí zboží až do domu (nebo do zaměstnání) obvykle do druhého dne od expedice zásilky z našeho skladu. Po předání zásilky přepravci obdržíte e-mail s informací o přijetí zásilky, předběžné informace o doručování a také podací číslo Vaší zásilky. Na základě tohoto čísla můžete sledovat průběh doručování zásilky s Vaší objednávkou. Ráno v den doručení obdržíte SMS s dvouhodinovým oknem doručení a kontakt na řidiče.

Svou zásilku si nově můžete nechat doručit do PPL ParcelShopu.
Zde si ji můžete vyzvednout v otevíracích hodinách, kdykoliv se Vám to bude hodit.

PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.

Připravujeme …

Výdejní místo si budete také moci jednoduše volit v pokladně v průběhu objednávky.

Upozorňujeme, že na výdejních msítech není možné za dobírku platit platební kartou, ale pouze v hotovosti.

Doprava

Pro přepravu zásilek využíváme v současné době služeb České pošty.

Česká pošta Vám doručí zboží až do domu (nebo do zaměstnání) obvykle do druhého dne od expedice zásilky z našeho skladu. Po předání zásilky přepravci obdržíte od České pošty e-mail s informací o přijetí zásilky, předběžné informace o doručování a také podací číslo Vaší zásilky. Na základě tohoto čísla můžete sledovat průběh doručování zásilky s Vaší objednávkou. Pokud nebudete v době doručování zastiženi, bude Vaše zásilka uložena na Vaší poště po dobu následujících 7 pracovních dní.

Zásilku si také můžete rovnou nechat zaslat na poštu, pokud Vám bude vyzvednutí zásilky tímto způsobem více vyhovovat. Poštu, kam si budete přát zásilku zaslat, si vždy volíte v pokladně v průběhu objednávky.

  • Hodnota objednávky
  • Při objednávce 1-498 Kč
  • Při objednávce nad 499 Kč
  • Česká pošta – Balík do ruky
  • 59 Kč
  • Zdarma
  • Česká pošta – Balík na poštu
  • 59 Kč
  • Zdarma
Země dodání zboží Přepravní služba Hodnota objednávky Platba předem Platba dobírkou
do 499 Kč s DPH 59 Kč s DPH 59 Kč s DPH
nad 499 Kč s DPH Zdarma Zdarma
do 699 Kč s DPH 79 Kč s DPH 79 Kč s DPH
nad 699 Kč s DPH Zdarma Zdarma

Veškeré objednávky expedujeme pouze v rámci České republiky.